Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Trening na ławce skośnej
#1
Witam !
Pare miesięcy temu zainwestowałem w ławkę skośną i ćwiczyłem sobie czasem. Od miesiąca trenuje systematycznie aby osiągnąć swój cel - sześciopak (Nie ten z napojem chmielowym) 
Ćwiczę około 10-15 minut dziennie(ale nie codziennie) gdzie zrobię ~400-600 brzuszków,czy nie jest to za dużo ? Napiszcie mi proszę.
Odpowiedz
#2
Jeżeli robisz te 400-600 brzuszków w seriach, np 10 serii po 40 brzuchów, to jest okej Smile pamiętaj jedynie, by nie wałkować jednego i tego samego ćwiczenia non stop, ponieważ po pewnym czasie organizm sie przyzwyczai i przestanie reagować na to ćwiczenie. Należy zmieniać plan treningowy mniej więcej co miesiąc - max 2 miesiące. Polecam ci również łączyć to ćwiczenie z unoszeniem nóg do góry, czy to w pozycji leżącej, czy w zwisie, lub na ławeczce, jeżeli masz czego się chwycić Smile To ćwiczenie z kolei pomoże zaangażowa ćdo pracy również mięśnie proste w dole brzucha i skosy
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości