Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ćwiczenia na wzmocniennie brzucha
#1
Na stronie rehabilitacyjnepilki.pl jest do pobrania świetny zestaw ćwiczeń


Załączone pliki
.pdf   cwiczenia-z-pilka-armedical.pdf.pdf (Rozmiar: 507.26 KB / Pobrań: 300)
Odpowiedz
#2
jestem pół roku po porodzie przez cesarskie cięcie wprawdzie dużo na brzuszku mi nie zostało, ale od jakiegoś tygodnia zaczęłam robić "brzuszki" żeby wzmocnić mięśnie brzucha i pozbyć się nadmiaru skóry. Wykonuję ćwiczenia rano i wieczorem seria 30,20,10,5 po pierwszych dwóch dniach było ciężko bo miałam zakwasy ale teraz już jest lepiej i ćwiczę dalej Smile
Odpowiedz
#3
To super bo tak samo ma moja mama i zawsze robi tak zwanego wejdera ćwiczy aby mieć lepszy brzuch bo ma jeszcze rozstępy po ciąży ale podobno jest coraz lepiej Big Grin
Odpowiedz
#4
Weider niszczy kręgosłup, na ćwiczenia polecam Mel B! Smile
Odpowiedz
#5
(11-10-2016, 19:55)agu88sia napisał(a): jestem pół roku po porodzie przez cesarskie cięcie wprawdzie dużo na brzuszku mi nie zostało, ale od jakiegoś tygodnia zaczęłam robić "brzuszki" żeby wzmocnić mięśnie brzucha i pozbyć się nadmiaru skóry. Wykonuję ćwiczenia rano i wieczorem seria 30,20,10,5 po pierwszych dwóch dniach było ciężko bo miałam zakwasy ale teraz już jest lepiej i ćwiczę dalej Smile

Witam. Jak się zaczyna ćwiczyć po duższym czasie przerwy to zawsze jest ciężko ale najważniejsze aby nie przerywa mimo że boli, a z każdym dniem ten ból bedzie mniejszy a nasza aktywnoć większa. Przed i po ćwiczeniach na miesnie warto robic cwiczenia rozciagajace.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości