Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
6 Weidera
#1
Witam, chciałabym podzielić się pewną istotną informacją na temat dość popularnej "szóstki weidera". Otóż jako trener personalny i dietetyk, muszę na początku wspomnieć, iż chcąc zgubić zbędny tłuszczyk z brzucha, trzeba zacząć od diety i ćwiczeń typy cardio, by owego fatu się pozbyć. Ćwicząc siłowo brzuch oczywiście wyrzeźbimy piękny mięsień, jednak będzie on nadal schowany pod wartswą tłuszczyku, jaki na nim mamy. Przechodząc już do sedna zagadnienia apropo 6 weidera - odradzam wszystkim wykonywanie tego ćwiczenia ze względu na dwa fakty:
1. Ćwiczenie to wymaga codziennej aktywności mięśni brzucha, a trzeba pamiętać, że mięsień buduje się podczas procesu regeneracji - a nie samego ćwiczenia. Potrzeba zatem 48h przerwy, by dać mięśniom odpocząć i zregenerować się.
2. Zestaw ćwiczeń bardzo obciążą odcinek lędźwiowy kręgosłupa, co często można odczuć już po kilku dniach wałkowania ww. zestawu.

Podsumowując - jeśli zależy Ci na utracie cm z brzucha, oraz jego rzeźbie, polecam ćwiczenia ABS co 2-3 dni, zdrową diete, wykluczającą przede wszystkim cukier, oraz cardio Smile
Odpowiedz
#2
Świetnie, że ktoś o tym wspomniał. Kręgosłup za bardzo cierpi na tym ćwiczeniu, żeby je wykonywać.. Trening cardio na czym polega?
Odpowiedz
#3
A czy warto ćwiczyć brzuch i abs Mel B ?
Odpowiedz
#4
Już odpowiadam Smile
Jeśli chodzi o trening cardio, jest to trening polegający na wzmożonym wysiłku fizycznym i kondycyjnym. Mam tutaj na myśli bieganie, pływanie, rower, orbitrek itp.
A co do drugiego pytania - ABS, jak i ćwiczenia na brzuch z Mel B jak najbardziej Smile trzeba tylko pamiętać o jednodniowej przerwie w treningach
Odpowiedz
#5
Osobiście używałem tego ćwiczenia kiedyś,zainwestowałem jednak w ławkę skośną i uwierzcie że efekt jest o wiele lepszy Big Grin
Odpowiedz
#6
Ćwiczyłem to kiedyś i tak jak pisał autor wątku nie opłaca się tego wykonywać żeby schudnąć, moim zdaniem to typowe ćwiczenie na rzeźbę brzucha, a żeby go wyrzeźbić trzeba najpierw spalić zbędny tłuszcz Wink Wbrew pozorom ćwiczenia te są bardzo wymagające, proste ale trudne, no i fakt - kręgosłup jest bardzo mocno obciążony. Tylko osoby ze zdrowymi lędźwiami powinny zabierać się za to ćwiczenie. 

Jeśli chodzi o odchudzanie to biegi, nordic walking, rower, oczywiście ćwiczenia aerobowe wykonywane regularnie. Plus na wymodelowanie sylwetki np. wspomniana A6W.
Odpowiedz
#7
Codzienne ćwiczenie mięśni brzucha nie ma sensu. Nie spali się w ten sposób tłuszczu (najwyżej kalorie), a od a6w rzeczywiście można nabawić się bólu pleców. Dieta, dużo ruchu (aeroby, interwały), a sam brzuch ćwiczyć 2-3 razy w tygodniu przyciąganiem kolan wisząc na drążku, spięciami z obciążeniem za głową i jakimiś allahami. Po co wydziwiać.
Odpowiedz
#8
Ale to jest wiadome że tak jest ponieważ od każdego dużego wysiłku może coś cię boleć albo możesz mieć jakieś zakwasy ale trzeba do przezwyciężyć Tongue
Odpowiedz
#9
Dobrze , że o tym pani napisała ponieważ sama robiłam 6 weidera lecz moje plecy podczas ćwiczeń wysiadały i efektem był ból pleców oraz nie zrzucenie zbędnych cm
Odpowiedz
#10
Warto tak ćwiczyć aby się nie zniechęcać.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości